nuffnang

Followers

Monday, December 20, 2010

Do’s & Dont’s for Baby Part 1

Nombor 1
Dilarang mengangkat bayi seperti mengangkat seekor anak kucing. Sungguh kejam dan tidak comel langsung. Kesian kepada manusia yang berkepala besar, xmuat tangan beb.


Nombor 2
 
Tidak digalakkan bermain catur dengan bayi. Main permainan tangkap ikan guna pancing magnet lepas tu ikan tu pusing-pusing then mulut dia bukak tutup then kita dapat pancing. Gila detail explaination. Haa, permainan tu takpe. Main kahwin-kahwin pun best gak. Lalala


Nombor 3

 
Dilarang sama sekali lebih-lebih lagi kalau dalam beg tu dipenuhi roti yang dah berkulat mahupun *ehem* spender *ehem* yang dah pakai seminggu xbasuh


Nombor 4

 
Aiyyooo! No comment. Sangat keganasan la ini


Nombor 5

 
Memang boleh menimbulkan keghairahan kegembiraan tahap maksima kepada bayi tersebut cuma takut terlepas lambung penyek ke tanah terus jadi kurang kacak. Cuba tanya lelaki kacak, ada mak apak dorang buat macam ni masa baby dulu? Xde kan, kan? *sungguh merepek jangan percaya Chokilala*


Nombor 6


Amboi makcik, relax nampak? Dengan cekak pinggangnya, kaki bersilang plak tu. Ingat anak makcik tu pokok bunga ke?





   

No comments:

Related Posts with Thumbnails