nuffnang

Followers

Thursday, October 14, 2010

What Contest?




    
Untuk kali keduanya aku mengadakan contest (walaupun contest pertama belum tamat), aku masih minat nk mengadakan satu lagi contest baru dalam kategori Baby Contest, tapi aku tercari2 apakah nama contest yang sesuai untuk aku anjurkan kali ini yang menarik minat para ibu2 dan bapa2 di luar sana.... Dalam fikir punya fikir sambil dok menaip entry ini, aku terdapat la 1 idea, apa kata aku mengadakan What Contest untuk tidak memenatkan aku memikir sorang2 contest yang aku cari2 itu.... So, pada sesiapa yang mempunyai idea kreatif or gila2, boleh la join What Contest untuk menyumbangkan buah fikiran anda dan aku akan bagi hadiah bagi sesiapa (pemenang) yang berjaya memikat hati ku dengan idea contest anda.... 

BERSAMA-SAMA MENYUMBANG IDEA UNTUK BLOG AKU, hehehehe

Syarat-syarat :-
  1. Add blog http://myboymadam.blogspot.com/ sebagai follower.
  2. Buat 1 entry berkenaan What Contest? dan link kan banner contest ini ke entry ini.
  3. Tinggalkan idea anda bersama link entry anda di comments box entry ini.
  4. Bermula dari sekarang hingga 1 Januari 2011.
Ok, mudah sahaja syarat2nya, so sesiapa yang menghantar comment dekat entry ini, aku akan terjah blog korang dan tunggu hadiah dari aku bagi pemenang bertuah yang berjaya menambat hati ku....  




    

No comments:

Related Posts with Thumbnails