nuffnang

Followers

Saturday, September 25, 2010

Baby Raya Baby Bergaya Contest

~contest by ibu_batrisya~
email : wardah_rosa@yahoo.com
Ni adalah Penaja "Baby Raya Baby Bergaya Contest" nih 
ibu_batrisya dan penaja hadiah iaitu mummy ryan , mamaiqbal & maisyz collection
  

Di bawah nih adalah pic yang aku pertaruhkan, tgk pic anaknyer yer,  bukan tgk ibunyeee hehehe

 Nama : Muhammad Adam Bin Muhamad Kamarunnazir
Umur : 6 Bulan 2 Minggu
Tarikh Lahir Anak : 12 Mac 2010
Email : farhie_85@yahoo.com

Ni la pic raya Adam yang pertama bergambar dengan mama dia, cowi yer mama dia ada skli sebab Adam xpandai berdiri sendiri lagi (mama dia pun  giler bergambar gak sebenarnya hehehe), nampak muka dia happy sangat sebab baru nak rasa beraya kot hehehe...maklumla, nak kumpul duit raya...

So kalau korang nak tengok hadiah2nya klik la di sini.




    

3 comments:

ibu_BatRiSya @wardah said...

comelnyer...
nti add banner contest kat sidebar+ link contest skali ek...

pastu dlm entry ni mention penaja /link penaja
thanks!

Momma Mia said...

good luck!

ibu_BatRiSya @wardah said...

ok...LULUS!

Related Posts with Thumbnails