nuffnang

Followers

Tuesday, September 28, 2010

Season 5 Cute Baby in Baju Raya

 Season 5 Cute Baby in Baju Raya anjuran http://www.suziey.com/ bersama dengan penaja lain http://www.malinasiam.com/http://iceboxrivet.blogspot.com/ & http://damiaqish.blogspot.com/

Pic anak ku memakai baju melayu di pagi Syawal 2010 yang bertemakan warna ungu....mamanya kena pegang si anak sebab anaknya belum mampu berdiri sendiri..

Nama : Muhammad Adam Bin Muhamad Kamarunnazir
Umur : 6 Bulan 2 Minggu 2 Hari 

   
" GRAND PRIZE FOR FINALE SEASON IS 3D2N FULL PACKAGE @ REDANG/LANGKAWI ISLAND & 70PCS 4R SIZE PHOTO SPONSOR BY MALINASIAM.COM "
 



   

Saturday, September 25, 2010

"CONTEST: LEBARAN SI MANJA"

"CONTEST: LEBARAN SI MANJA"
Dianjurkan oleh http://chubby8485.blogspot.com

Maklum la kita masih berada dalam Bulan Syawal, Bulan Raya la katakan, so aku gila la masuk contest raya nih, so pic yang aku pertaruhkan untuk  "CONTEST: LEBARAN SI MANJA" nih ada kat bawah nih,
Anak Ku Yang Segak Di Hari Lebaran hehehe..

NAMA : Muhammad Adam Bin Muhamad Kamarunnazir
Umur : 6 Bulan 2 Minggu
Status : Anak Sendiri
Nama Pengirim : Farhieyatul Najuwa Binti Mohd Idris





   

Baby Raya Baby Bergaya Contest

~contest by ibu_batrisya~
email : wardah_rosa@yahoo.com
Ni adalah Penaja "Baby Raya Baby Bergaya Contest" nih 
ibu_batrisya dan penaja hadiah iaitu mummy ryan , mamaiqbal & maisyz collection
  

Di bawah nih adalah pic yang aku pertaruhkan, tgk pic anaknyer yer,  bukan tgk ibunyeee hehehe

 Nama : Muhammad Adam Bin Muhamad Kamarunnazir
Umur : 6 Bulan 2 Minggu
Tarikh Lahir Anak : 12 Mac 2010
Email : farhie_85@yahoo.com

Ni la pic raya Adam yang pertama bergambar dengan mama dia, cowi yer mama dia ada skli sebab Adam xpandai berdiri sendiri lagi (mama dia pun  giler bergambar gak sebenarnya hehehe), nampak muka dia happy sangat sebab baru nak rasa beraya kot hehehe...maklumla, nak kumpul duit raya...

So kalau korang nak tengok hadiah2nya klik la di sini.




    
Related Posts with Thumbnails