nuffnang

Followers

Saturday, July 3, 2010

Adam dengan Cloth Diaper nya


Model Cloth Diapers Mama
Nih pic anak mama yang mama jadikan dia sebagai model mama....


Masa 1st time bg pakai, alai cian kat dia, CD nih lagi besar dari dia hehehe, macam katun lak mama tengok... sekarang Adam dah muat pakai dah...

CD warna putih nih xdak sapa pun minat termasuk la mama, 2 cuma pada pandangan mula saja, pas xdak sapa nak beli so yang nih jd la stok lebih mama n mama pun bg la kat anak mama, cian lak pakai stok lebih yang orang xnak...tp rupanya yang nih la lg ok sebab warna putih kan sesuai untuk dipadankan dengan semua warna baju Adam yang ada...nampak eok lak. (Putih walau pun org kata sllu cepat kotor or nampak kotor, kalau pandai jaga insyaallah, ok) putih itu suci hehehe...


Adam heran tgk mama dia, lam buaian pun mama nak mik gambar ker???? Warna pink 2, nampak mcm girl lakkk.. tp mama bekenan warna nih sbb 2 mama pilin CD adam warna nih n padan dengan baju yang da line pink 2....


Sambil rehat2 dengan mama, Adam pun sambil dok bebas guling sana, guling sini, maklumla dah boleh meniarap....takut juga tinggal dia sorang2, kang hidung tertangkup kat tilam 2, nangis air mata darah mama nanti....Merah itu membara...


Aik, bontot Adam lak yang ditunjuk mama, hehehe.....cowiiii bukan apa saja nak mik gambar depan dan belakang ketika adam sedang memakai CD orennya....









No comments:

Related Posts with Thumbnails